dari utara ke utara ~

hello peeps :)
cuti 2minggu ni biasa lah kan kenduri sana kenduri sini,penat kot. .berat badan confirm laa bertambah -.- hari khamis lepas aku p penang,p sana bukan sebab kenduri. .tu pun sebab nak tengok sepupu aku yang baru lepas bersalin. .baby girl yoo :D Hana Damia . .comel seyh ! pic baby terlupa nak snap hari tu,aishh. .rugi betul lah ~

-kaq ayu (sepupu) & abang sabri-
pic time diorang kahwin tahun lepas,sweet gitu ~ now dah ada anak ~ nak tunggu yang nombor 2 pulak,haha :D tengok baby sekejap je sebab kaq ayu tu tinggal ngn mak mertua dye sebab mak dye dah tak ada 2 tahun lepas :( miss my late aunty :'(

bila dah balik rumah adik kepada kaq ayu tu,Nurul. .ayah dye dah sediakan dah makanan. .perhh ! terer gila masak ^^ sedap pulak tu,thumbs up doe ! 3 kali aku tambah,haha :D tambah pulak time tu tengah lapar gila,semua aku bedal laa :p malam tu tido awal dari hari biasa,mengantuk+penat. .
esoknya pulak,nak kata bangun lambat tak lah jugak,pukul 7 ? kira awal lah tu,bukan senang aku nak bangun awal dekat rumah orang lain ni. .eh chopp ! tak bangun ! celik mata je dulu,bangun dari katil pukul 7.30. .hahaha :D dah gosok gigi+basuh muka *tak mndi pun lg* terus p sambar nasi lemak dulu,then makan pulak nasi goreng yang ayah saudara aku masak,sedap gile le ~ berapa jam lepas tu,mak aku ajak pergi rumah P.Ramlee. .aku yang tak mandi lagi ni cepat2lah bersiap. .skip skip skip - - - tiba tiba je dah sampai rumah P.Ramlee. .hahah --' orang time tu tak ramai pun so boleh la aku bergerak bebas sikit :) dalam bed domo aku kebetulan memang ada kamera apa lagi ~ macam tak biasa pulak kan,snap pics la ape lagi. .
my small family ^^



cause we cool like this :)