rasa bersalah ? pentingkan diri ?

tengah syok layan tv tiba tiba ade member lama call,rupanya Nabila,kawan aku since tadika ^^

dari pagi sampai petang semalam aku ada tunggu dye dekat rumah aku sebab dye nak minta tolong pasal kerja khusus for subjek akaun,tunggu punya tunggu punya tunggu ~ dye tak sampai2 pun. .dye call sebab dengan suara macam2 nak cry ooh ~ tiba2 dye say 'minta maaf' o.o,then aku rasa pelik la pesal tiba2 dye nak minta maaf,dye minta maaf sebab dye tak dapat datang rumah aku sebab dye kena alahan,so kena stay dekat rumah je..dye just nak check Imbangan duga pelarasan sebab dye tak tahu nak buat,aku nk tolong macam mana ? rumah dah lah jauh,dah malam pulak tu,kalau tak,nak jumpa pagi tadi but aku kan sekolah. .rasa bersalah kot sebab tiba2 je dye menangis,aihh ~ 
i'm soooooo sorry babe :( 
aku tak tau nak tolong macam mana. .dye kata hari ni(isnin)dah nak kena hantar folio tu ~ ooh ye,actually dye tak satu sekolah dengan aku,dye sekolah dekat SMK Gunung Rapat Ipoh ~ dye stay dekat asrama so kalau nak jumpa pun memang susah sangat. .

sorry again :(