in school ~

takde apa2 yg menarik pun kat sekolah hari ni. .tak belajar sangat sebab ada cikgu yang tak masuk kelas. .masa PSK,cikgu tak masuk kelas. .time tengah syok bersembang+gelak2 ngan kawan2,
tiba2 .. 

Al-Hafiz ; ehem ehem manjaaaa ..
 aku pun ; haa?apaa?
Al Hafiz ; sapa laa yg datang kelas kita ni?
aku ; sapa?manaa?
Al Hafiz ; tuu kat belakang tuuu #tersengih
aku ; #pandang belakang,waaaah MR L rupanyaa :D

happy sat laa kan ~ dye datang ngan member dye. .xde kerja laa tu nak merayau sana sini . . okaaay laa aku mengaku aku curi2 pandang dye. .HAHA -.- dye masuk kelas aku sebab nak jumpa geng2 dye yang tengah syok mengadap lappy sambil layan video apa ntah ~

lepas rehat , ada cikgu datang kelas sebab bagi jadual percubaan ~ waah sentap jap bila tengok jadual tu . . mula hari rabu lepas raya --' gilaaa laa kaaan ~ raya sehari je .. raya kedua kena baca buku *macam aku ni rajin sangat nak bukak buku HAHA* last sekali paper seni ~ ooh ya kelas aku ada 3 hari cutiiiii :D rasa macam malas nak datang tehee ~

bila waktu balik,time tu hujan lebat gilaa doh . .nak pergi kantin confirm2 laa ramai budak2 sesi petang. .sooo duduk dalam kelas jap sambil layan lawak Faizul,Addy,Zamir,Alep and Rafi ~ agak hujan dah reda,baru aku turun ngan Leina+Choda pergi kantin sama sama . .Lepas tu,Leina hantar Choda pergi pondok sebab Choda dah nak balik time tu. .bilaa aku tengah duduk tu,Hedzrina dok pandang2 aku. .aku pun pandang tak pandang jelaa. .kami gaduh ke? err gaduh laa KOT,tapi rasanya now dah okay. .dye nangis depan akuu T___T lepas tu dye duduk sebelah aku then letak kepala dye kat bahu aku. .haha. .macam bercinta pulak ni   --'
aku dah maafkan dye,aku dah tak marah dye. .OOH YA ! dye suka tarik kain aku,tarik baju aku,cubit aku konon macam nak pujuk [?] ada gak member2 lain gelak je tengok perangai ina ni. .time dye nangis,curi2 pandang muka aku sebab aku pandang tempat lain,bila aku pandang muka dye,dye tunduk je. .bila aku suruh dye pandang muka aku,dye tak nak sebab takut tengok mukaa aku time marah --' haihhh ~ lama gak ahh dye nangis tu . rasanya tak perlu laa aku bagitahu sebab apa yang aku marah kat dye and sebab apa dye nangis :] then dah nak dekat pukul 2,bas dye pun dah sampai time tu. .dye balik macam tu jelaa ~

D  O  N  E