long time no see ♥

Assalamualaikum for all readers and good evening :) hope you guys have a nice day okay ^^

last aku update status lebih kurang sebulan yang lepas. .memang busy laa sayang hahaha. .busy dengan hidup like E X A M :) macam2 jugak laa benda yang jadi kt aku sepanjang aku tak update entri kat blog ni. .
30 Ogos kita sambut hari raya aidilfitri,honestly aku tak rasa macam raya sangat sebab that time tengah dalam mood nak exam ohh. .aku rasa raya tahun yang lepas lagi better dari tahun ni. .tapi aku still beraya ngan orang2 yang tersayang :) duit raya pun aku still dapat babe. .tehee :p
12 hari yang lepas aku baru je sambut birthday aku yang ke 17 :) still muda lagi okay hahah. .time birthday tu aku sambut dengan family and sepupu je. .kebetulan hari tu sepupu aku datang rumah sebab nak beraya. .tambah2 pulak my beloved sista belikan kek untuk aku. .terharu kejap laa kan. .mana tak nya,dah 4 tahun aku sambut birthday xde kek >< sooooo sad :(
beberapa hari lepas tu pulak,turn birthday kawan2 aku yang paling aku sayang :) sayang ketat2 doh ! kebetulan lagi birthday sama bulan ngan aku :D HAPPY BELATED BIRTHDAY to Hedzrina,Fadzielah and Norsinaaaaah   aceceh,aku sayang korang tau ^^

then,time to trial lah bro hahaha -.- ohh babe,i hate exam !
sepanjang exam,soalan2nya agak mencabar lah jugak. .pening gak aku dibuatnya. .honestly,ada soalan yang aku tinggal >< sobs. .minggu depan 3 hari takde exam yooo. .hahah. .dapat lah rehat sikit kan. .


sempena dengan birthday aku tu,sahabat terbaik aku ; Choda,nak belanja aku KFC sayeng hahaha. .hang nak ? mintak kat Choda tau :p
tapi something bad yang jadi kat kami hari rabu lepas sebab kami terlibat dalam kemalangan :( alhamdulillah aku ngan Choda dalam keadaan yang baik cuma ada laa luka2 jugak,kata pun accident kan. .Choda takde pape sangat,aku lagi teruk kot sebab banyak luka dari choda. .time accident,choda cakap dia tak ingat macam mana kami boleh kemalangan tu,tapi aku ingat laa jugak sebab salah cina yang bawak kereta tu laa,dah nak masuk lorong baru nak bagi signal,choda tak sempat nak break plus jalan time tu tengah licin sebab baru lepas hujan. .nasib baik kami jatuh sebelah kiri,kalau sebelah kanan maybe kami dah kena langgar ngan kereta2 yang lalu kat situ :O Choda time tu asyik mintak maaf je kat aku sebab dia takut mama ngn ayah aku marah dia :] pndai2 laa aku backup choda sebab bukan salah dia pun. .otherwise ade pakcik ni jadi saksi lagi. .masa dekat hospital tu,nasib baik ada doktor2 yang cun ngan handsome hahaha. .bak kata Riri ; boleh cuci mata sikit :D memang first time dalam hidup aku accident >< sememangnya sakit laa kan. .that day sebenarnya kelas aku takde exam,so kami ambik peluang for outing kejap. .hahaha aku terinagt choda kata yang "tak makan KFC,balik nanti kena makan ubat" :D malam tu time nak tidur memang aku cry sorang2 dalam bilik sebab tak dapat nak gerak banyak. .malam tadi pun badan jadi lenguh2 maybe sebab effect dari accident tu. .choda pun rasa macam tu jugak. .malam lepas accident tu choda muntah2 mungkin sebab kena inject sampai dua kali kot. .aku sekali je. .

aku harap benda macam tu tak kan jadi kat aku ngan Choda lagi :) aminnn ...