1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia


cikgu-2 yang dapat banyak biskut teddy
Yanie - duta biskut teddy :D
kesian betul sekolah aku ni sebab ta dapat nk pergi Padang Esplanade kat Taman Tasik Taiping tu,memang lagi meriah lah kan kalau lari kat sana sebab banyak sekolah berkumpul kat situ. .Pengetua sekolah aku kata kami tak dapat pergi sana sebab bas dah habis [?] yelaaaah kan,banyak sekolah yang tempah bas. .tapi tak apalah ~ tak ada rezeki kot. .untung betul siapa yang pergi tu sebab dapat masuk tvvvv ~ plus dapat baju and sijil kot kalau tak silap. .pemes sekejap lah kan :D

Ainaa,shikin,hedzrina dan hazimah
disebabkan sekolah aku tak dapat pergi sana,so buat kat sekolah jelah ~ semestinyaa tak meriah macam kat Padang Esplanade tu tapi ramai jugak budak2 sekolah yang datang. .aku lari dengan semangat ooh with Z and H,Z memang semangat habis ah,aku ngan H dah mengah dah kat belakang :D penat kot even tak sejauh larian merentas desa tu ~

[ 1423 ]
ni nombor bertuah tau *bertuah lah sangat* lepas kami buat larian,ada cabutan bertuah. .nombor 'bertuah'aku tu tak dapat apa pun T___T lepas tu rehat kat kantin. .pttff ! sesak gila kantin,aku beli nugget ngan kentang goreng je sebab tu je yang sempat pun. .dah beli aku ngan shuhada pergi kelas 5ST2 lepak2 ngan H,Z,T,S, dll pastu nampak H ngan S dah start sembang2 ~ dah okay ke ? tak okay sepenuhnya lagi tu,baru on the way nak berbaik baik balik ~ bila loceng dah bunyi kami semua pergi padang sebab ada aktiviti sikit. .sape2 yang menang dapat biskut yang bentuk tedddy tu,ala yang coklat tu. .masa2 budak2 dulu kita selalu makan :D *tu pun kalau korang penah makan lah* sedap kot ~ dah 5-6 tahun jugak lah aku tak makan benda tu ~
Aku dan hedzrina
time nak pergi tengok orang main hoki,aku ngan H ternampak W,ala bf S tu ~ H yang ada sebelah aku ni p cubit tangan aku ajak pergi tempat lain,dah lah kuat sampai lebam kot >< H tu memang dah rasa tak suka kat W tu so macam hate kot tengok muka W tu ~ pasal biskut teddy tu ~ susah kot nak dapatkan even sebungkus ~ sebab permainan semua yang susah2,yang paling senang kat part bola baling bila leret kan bola tu bagi jatuh botol yang ada atas tanah. .hahaha. .aku leret 2 botol jatuh,so dapatlah 2bungkus biskut teddy :D jadilah tu sebab nak lepaskan kempunan :p then ada kakak lower six ni bagi biskut tu kat aku,muka dia macam siapa korang tahu ? macam NORA ELENA ~ sumpah tak tipu ~ dah ramai orang cakap macam tu. .kakak tu pakai spec sama macam dalam cerita NORA ELENA bila nora sekolah menengah tu :D . .cikgu2 sekolah aku lagi tak boleh blah bila dorang semua sibuk pulun biskut teddy tu. .ish ish ish ~ dah habis semua aktiviti,aku ngan geng pergi kantin then kena halau pulak ngan cikgu suruh masuk kelas. .aku masuk kelas tengok budak2 kelas aku tengah hias kelas. .aku tak tolong pun. .haha :D dah nak pukul 12.30 aku turun bawah jumpa kengkawan kejap,aku lepak ngan H kat belakang kantin pastu snap2 pic sikit :D pukul 1.13 baru aku sampai rumah :) sampai je rumah,terus tidur,penat seyh ~

Maria dan Hazimah
Mulyani dan Husna



sebelum larian