Kami Dah Okay :)

hari ni lagi okay dari semalam. .

aku tak sangka pulak F terasa hati ngan aku,aku tak ada niat pun nak marah dia,aku TERmarah sebab aku memang tak ada mood time tu. .yang S pulak tadi datang jumpa aku sebab nak minta maaf bila dia rahsiakan pasal dia couple ngan W. .before balik sekolah waktu kat kantin,aku duduk sebelah L sambil buat homework sejarah. .A ngan F tak tegur aku langsung sebab diorang fikir aku marah diorang. .masa tu pulak Z datang kat aku n story pasal S,A,H,F. .time tu mata aku dah rasa macam nak nangis je tu pun aku tahan bila Z cerita pasal F. .bila Z dah balik,aku tutup buku sejarah,aku usha je kereta2 cikgu yang ada kat situ,tapi fikiran ni fikirkan pasal kawan kawan aku. .ntah macam mana aku boleh menangis kat situ jugak,yang L pun ikut cry sekali sebab dia memang takboleh tengok orang nangis. .aku tutup muka aku ngan sapu tangan. .tiba tiba A ngan F ni datang dekat aku n stay dekat sebelah kanan aku,diorang hug aku doe ~ sentap jap hati aku ni. .diorang tanya aku kenapa nangis n aku pun cakap jelah yang aku rasa bersalah sebab aku,kami dah macam musuh,aku takut sangat kami ni putus kawan. .kami kawan dah lama. .bila aku minta maaf,diorang pun minta maaf jugak sebab diorang tak layan aku pagi tadi. .diorang suruh aku lupakan pasal ni,tp aku tak kan lupakan sebab . . . . . :)

balik sekolah aku terus tidur sebab mengantuk yang amat. .pukul 9 macam tu aku call S sebab aku nak minta maaf kat dia,lepas tu aku call H pulak. .berita best sebab H yang pergi pidato dapat naib johan :D TAHNIAH ! H kata dia still tak dapat nak maafkan S sebab S dah tipu dia,sebab apa?aku dah lupa dah laa ><. .apa apa pun,aku dah okay ngan semua member2 aku. .yang tak okay just H ngan S je. .aku sure sangat diorang dapat jadi BFF balik lepas ni :) 
aminn ~