gathering 5VT2 !!






ayam yg hangit !



seminggu sebelum gathering,aku,Hafiz,Choda dll cadang nk buat BBQ sempena nk sambut puasa ni ~
time tengah discuss tu. .ade laa jugak gaduh2 sikit sebab ada yg kata nak buat malam laa siang laa hari sabtu laa ahad laa,nk buat time buka puasa nnti la. .macam-2 ~ akhirnya kata putus telah dibuat *cewahh*
semalam ~ sabtu 30 Julai 2011 ~ kami buat BBQ kat rumah guru kelas. .kalau x nk buat kat lake,tapi takut kena saman. .yelaa,kn buat BBQ. .kang terbakar pokok-2 situ. .sapa nk jawab ~ *nmpak benor nipunyee*. .aku dah plan nk tumpangkan Choda nd Leina. .abah aku pun okay je nk bawak kami p rumah cikgu. .pukul 5.35ptg aku bertolak dari rumah aku nk p ambik Leina dulu. .then baru pergi ambik Choda. .pastu tunggu kat BHP sebab Hafiz kata dye tak tau jalan nak p sana. .bila call dye kata dah ada kat rumah cikgu. .okayy memang cakap macam hindu -.-' . dalam perjalanan nk pergi Tycoon Villa tu,abah aku bawak slow je sebab tak tau rumah kat mana sampai kami nampak rumah err macam banglo. .rupa2nya cikgu duduk kat situ. .sampai je kat pondok guard tu,aku buka laa tingkap kereta kata nak pergi rumah cikgu. .then pak guard tu pun bagi masuk. .sampai rumah cikgu lebih kurang dalam pukul 6 lebih. .sampai2 pun,member2 ramai yang dah sampai dulu. .

budak2 laki dah prepare untuk BBQ. .yg girls ni ada yg duduk kat living room je nd ada jugak yang tolong2 cikgu sikit. .cikgu ni ada 3 anak yang comel gilaaaa [!] first handsome,second cantik,third cute ~ rumah cikgu tu agak mewah laa jugak. .dah nak maghrib tu aku tumpang bilik air untuk mandi kejap. .aku dari rumah dah spare bawak baju. .dah alang2 bawak tu,mandi je laa kat situ. .makanan semua dah ready,cuma tunggu budak2 cina sampai. .yg naik kereta dah sampai awal. .yg naik moto tu sesat. .haha :D atas bantuan Addy ngan Rafi,dorang tolong laa tunjukkan jalan kat 2chinese tu. .bilaa dah sampai tu,memang riuh gilaa kat rumah cikgu. .happening habes ooh ~ time makan pun,mulut kerja bising je. .yang gilaa kamera tu asyik nak snap pics je laa jawabnya termasuk aku. .haha :p
bilaa dah habes makan,kami ada laa sembang2 kejap. .bukan selalu kami dapat spend time macam ni. .kat dalam kelas asyik nak gaduh je. .biasa laa kan. .
pukul 10.30malam macam tu baru aku,Choda ngan Leina balik. .
tu laa moment yang paling best sejak aku duduk kat kelas 5VT2 ni. .lagi berapa bulan je kami satu kelas ni bersama. .lepas ni,buat haluan masing2. .

[ THE END ]