shock !!

hellllllllllllo ^^
ikutkan nak update blog semalam tapi penat gilaa seh. .

aku nak cerita pasal 'first time talk dengan orang yang aku suka' ~ haaa sebelum ni aku kan pernah bagitahu yang aku ada suka dekat one guy ni. .cerita ni bermula bila waktu math. .
tengah syok-2 sembang ngan Choda & Apis,tiba-2 ada 2boys datang kelas aku. .mula-2 tak perasan sape yg ada kat sebalik pintu tu. .sekali MR.L [!] aww  hahah ! comel gilaa seh even just pakai baju t-shirt sekolah je.aku pandang jelaa dye dari jauh then yang Choda ni TERperasan yang aku tengah usha MR.L. .pastu tiba-2 Choda kata 'hey fiza,usha sapee tu' aku muncungkan mulut aku halakan kat pintu. .hahah :D tertanya-2 jugak kenapa MR.L datang kelas aku. .aku sambung r sembang-2 ngan Choda. .

lepaaaaaas tuuuu ....
Mun Cheng *chinese girl*panggil nama aku kuat-2 dalam kelas tu 'HAFIZAAAAA' aku pun tercengang kejap macam orang 'pandai' hahah. .rupa-2nya MR.L tu nak jumpa aku. .waaaaaaa :D dup dap dup dap jantung ni :p Choda & Apis tak semena-2 cakap 'ececeh fizaaa,ehemm' aku pun --' amendenye,hahaha. .
time dah bangun dari tempat duduk aku tu otw nak pergi kat MR.L yang ada dekat pintu kelas,tiba-2 je Faizul *ex monitor* say 'eceh fiza,abang Z****' dye pergi sebut nama ex aku --' dalam hati pun cakap 'wth',aku dah tak suka ex aku tu laa,adoyai ! budak-2 melayu dalam kelas aku tiba-2 je bersorak habis sebab MR.L nak jumpa aku -.- haishhh !
MR.L nak jumpa aku sebab dye nak snap pic ngan aku. .hahah. .what??betul lahh,buat apa aku nak tipuuuu :p actually nak tangkap gambar persatuan agama Islam for majalah sekolah laaah. .haha. .tu laah first time aku bertentang mata ngan dyeee and jarak paling dekat aku ngan dye. .dye bagi macam satu kertas untuk kebenaran keluar kelas bila nak tangkap gambar nanti tu. .bila dah selesai,aku masuk lah kelas balik. .and againnn budak-2 kelas sorak apa benda ntah. .aku senyum jelah dekat diorang. .
bila dah duduk kat tempat aku,aku jadi macam batu kot,keras je sebab angau?hahaha,maybe ah kot. .bila dah pukul 9.15 aku turun lah pergi balai lintang untuk tangkap gambar. .time tu aku ngan kakak-2 yang jadi phographer je yang ada kat situ. .pastu nampak ustazah Wan Farha otw datang kat balai lintang. .then aku sembang-2 lah ngan ustazah sementara tunggu budak-2 lain datang. .berapa minit lepas tu,fadzielah datang. .penat kot tunggu punya lamaa budak-2 nak keluar kelas. .
pandang je belakang ternampak MR.L sampai kat situ,eh eh [?] dye dah tukar pakai baju uniform sekolah :) handsome ooh :D dye terus datang depan aku,fadz n ustazah but tak sembang apa pun. .masa kakak-2 panggil untuk snap pic tu,aku berdiri kat belakang,fadz berdiri sebelah aku. .anddd MR.L duduk betul-2 depan aku. .haha :D at least ada lah jugak kenangan dalam majalah sekolah tu muka aku ngan MR.L. .

haaaaaaa ~ semput semput [!] apa?cerita dah habis dah lah :p tata peeps ;)