PLKN

keinginan nak pergi PLKN tercapai jugak :D
aku tak peduli apa orang nak kata macam 'orang yang down/low etc je dapat pergi,orang cemerlang tak payah pergi' whatever lah kan ~ apa yang korang takut sangat nak pergi PLKN tu ? takut kena buli ? banyak kebaikan apa pergi sana. .yang dapat tapi tak nak pergi,dah cukup disiplin eh?sorryyyyyyy kalau hangpa rasa aku TERkasar bahasa ke apa. .pergi sana pun bukan kena bayar apa pun. .

honestly,aku ni bukan disiplin sangat. .pergi PLKN ni pun sekurang-2nya dapat disiplinkan diri aku ni. .lagi pun dapat member2 baru. .kalau hangpa kata 'eleh,kat fb/twitter pun boleh dapat member baru'. .memang ah ~ tapi susah nak jumpa lah weh. .kat PLKN tu dapat jumpa member ramai-2 sekali gus. .bulan-2 pun duit masyukkkk ~ hahaha :p

p/s : yang terpilih tapi tak nak pergi ~ ni aku nak habaq mai kat hangpa..hangpa fikir lah elok-2 weh,bukan semua orang dapat tawaran macam kita ni. .kita yang dapat ni special apa ~ dah tak nak pergi sangat tu senang je. .dah cukup kaya tu bayar jelah saman. .habis cerita. .
yang tak terpilih tapi nak pergi ~ ada jugak member-2 aku yang teringin nak pergi sebab depa kata PLKN ni sekali je seumur hidup kalau tak panjang umur. .err aku salah cakap ke ? TAK TAK,depa yang kata,bukan aku >< daripada melepak je,baik pergi ada jugak faedah :)

[ Alhamdulillah ]